Branża mediów i rozrywki będzie w stanie uchronić się przed zagrożeniami ze strony cyberterroryzmu.

29 grudnia 2015

Londyn, XX grudnia 2015 roku: specjaliści z działu ds. mediów i rozrywki firmy DataArt przewidują, że w 2016 roku ze względu na zwiększenie ilości cyberataków zaobserwujemy podejmowanie wspólnych starań przez przedsiębiorstwa dla zabezpieczenia prywatności użytkowników.

Starszy wiceprezes ds. Mediów i Rozrywki, Gregory Gor, powołał się na szeroko znane naruszenia bezpieczeństwa w ciągu 2015 roku, które pobudzą firmy do rozwoju obecnych systemów zarządzania danymi celem zwiększenia ich bezpieczeństwa.

Gor powiedział:

"Wiele firm spotkało się z cyberatakami, wśród nich Anthem, Ashley Madison, Patreon, LastPass, a niedawno i TalkTalk. W następnym roku przedsiębiorstwa dołożą wszelkich starań, aby tego uniknąć".

"Przez szczególną wrażliwość i wysoki poziom personalizacji oraz widoczność – cechy, które charakteryzują branżę mediów i rozrywki, prywatność użytkowników ma bardzo ważne znaczenie dla dalszego rozwoju biznesu. Firmy coraz częściej wdrażają nowe standardy bezpieczeństwa i szukają nowych sposobów na tworzenie jeszcze bezpieczniejszych metod komunikacji i zaangażowania klientów."

Dzięki tej tendencji możemy w jakimś stopniu wytłumaczyć szybko rosnącą popularność takich platform, jak Snapchat i Telegram, które są postrzegane jako bezpieczniejsze serwisy, oraz wdrażanie nowych narzędzi na Facebooku dla zarządzania prywatnością. Dla reklamodawców to oznacza inwestowanie w proces rozwoju mniej uciążliwych form reklamy.

Gor prognozuje także, że w 2016 roku będziemy świadkami rozwoju nowych platform wydawniczych.

Sieci socjalne stają się co raz bardziej konkurencyjne, jeżeli chodzi o utrzymanie użytkowników na stronie na tyle długo, na ile to możliwe. Wkrótce powstaną nowe platformy wydawnicze i techniki dla zaangażowania użytkowników.

Facebook rozpoczął ten trend, kiedy zaprezentował serwis Instant Articles. Google w tym momencie wprowadza własną wersję analogicznego produktu, następnie zostanie uruchomiony Lightning od Twittera – kolejny podobny projekt.

O DataArt

DataArt jest firmą technologiczno-konsultingową tworzącą rozwiązania end-to-end, od koncepcji i strategii, do projektowania, wdrażania i wsparcia, pomagając klientom z branży usług finansowych, hotelarskich, opieki zdrowotnej, mediów i IoT w osiąganiu ich celów biznesowych. Zakorzeniona w głębokiej wiedzy specjalistycznej i technologicznej, DataArt projektuje nowe produkty, modernizuje systemy korporacyjne i oferuje usługi zarządzania tworzone przez wybitne zespoły programistów w USA, Wielkiej Brytanii, Europie Środkowej i Wschodniej oraz Ameryce Łacińskiej. Jako uznany lider w dziedzinie usług biznesowych i technologicznych, DataArt zdobyła zaufanie wielu wiodących światowych marek i najbardziej wymagających klientów w tym m.in. McGraw-Hill Financial, Coller Capital, BankingUp, Ocado, artnet, Betfair, SkyScanner, Collette Vacations, Booker and Charles River Laboratories.